Inte. mycket. tid!!!

Nu har jag jättebråttom men tänkte uppdatera er om vad jag har för mig! Ska snart iväg in till stan för att träffa Erik som fyller år idag! blir mat på restaurang och sedan tårta hos honom! :) Åh längtar ännu mer till min födelsedag nu som är i februari haha... älskar att längta efter något, hatar att inte ha någonting att se fram emot...

Imorgon blir det en lite annorlunda skoldag som sagt eftersom vi bara har en lektion innan vi ska dra till Moderna museet! kommer bli roligt och fick dessutom veta idag att det inte bara är vi utan alla nv-klasser som ska dit då!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan börja göra iordning mig! ska iväg om en timme! :)

Ha en trevlig kväll så skriver jag senare om jag hinner!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL

härligt =) samma här ;D

2009-11-10 @ 20:12:32
URL: http://yakies.blogg.se/
Postat av: camilla

Jaaa! när man väl börjat lyssna är det no turning back ;P



Allt är bra med dig hoppas jag? Vi måste dra ihop någon träff snart, sonia är sugen hon med:)

2009-11-11 @ 09:01:18
URL: http://unwrittenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0