If you play, you play for keeps.

Åh känner mig så trött! Vill bara att jag ska kunna sitta på soffan och få allt serverat med det kommer aldrig hända... skulle faktiskt inte begära det av någon om inte jag mådde piss men jag gör ju inte det just nu så jag får nog ta och röra på asset om jag vill ha nåt;)

Hade biologi imorse och det va lite intressant som vanligt (inte alls!) men sen innan vi slutade fick vi kolla blodtrycket på varandra och mitt va tydligen lite för högt haha! Men inget farligt som tur är!

Imorgon blir det en kväll med tjejerna från klassen!!! Vi ska på bio och se 2012 och sen vet jag inte riktigt med nåt spontant blir det iaf:) kommer bli riktigt roligt!

Nu ska jag försöka laga lite mat! Blir nog pasta ikväll:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag som trodde ni skulle fixa inför skivorna tack för dissen min kära vän. snyft. jag ska sitta för mig själv och gråta imorn och DU kommer vara den skyldiga.

2009-11-12 @ 21:44:10
URL: http://fuckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0