Underbart väder!

Idag är det så sjukt fint väder och jag ska ut snart! Har varit sugen på en glass hela dagen idag så jag ska nog gå och köpa glass med saft snart när han har slutat:) Vad ska ni hitta på idag?

Nu sitter jag och lyssnar på musik och jag lyssnar faktiskt på ett gammalt band som jag älskade förut och har blivit nykär i igen! The Corrs... kommer ni ihåg dem?



Letar efter lite fina sommarklänningar, har ni några bra tips?


Ett litet meddelande till alla er som läser min blogg men inte säger hej... SÄG HEJ! haha skriv en kommentar så jag får veta vilka ni är;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ^^

HEJ!:P

2009-05-29 @ 16:39:35
Postat av: Tina

hahaha bra!

2009-05-29 @ 17:25:14
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/
Postat av: sandra

hej hej :P

2009-05-29 @ 19:34:30
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Anna (i klassen)

Aa men tja! :D

2009-05-30 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0