Regn...

Vaknade upp idag och hoppades på bra väder men nej... det regnar ute och jag känner mig deprimerad...
Igår firade vi Benjamin som fyllde 27! Stort grattis till honom! Vi åt hamburgare och drack på Lindys i Solna och det va riktigt kul! Kollade även på matchen (Manchester United - Barcelona) och det slutade inte bra haha men jaja kul för Barcelona iaf som vann!

Idag ska vi till Söderkällaren och ha en liten avskedsfest för Olivia och Sandra som åker på måndag! Det kommer mycket folk så vi kommer nog fylla en stor del av lokalen haha! Ingen annan kommer vara ute på en torsdag;)
Kommer bli kul men ikväll ska jag nog inte dricka, har ju inga cash haha! så kan det vara!

Nu ska jag försöka jobba lite med poängjakten som är på måndag, det är ju därför jag sitter i skolan nu;)
Ha en bra dag trots det jobbiga vädret!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: L & N

TINA, VI BLIR NYFIKNA SÄG NU :O

2009-05-29 @ 15:42:29
URL: http://nplz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0