Lite hemligheter om skolan...

Idag satt jag vid matte/ fysiksalen på fyran och läste när jag tittade ner och såg en hemsk syn! Det va helt ofattbart, galet, otroligt... allmännt äckligt! Så här såg det ut bakom sittplatserna:


Ser ut som att städerskorna har varit väldigt lata och bara dumpat all skit här istället för att verkligen städa! Usch usch usch! Kan tänka mig att det ser ut så bakom alla sittplatser... får ta och undersöka lite mer på måndag;)

Jag hade lite tråkigt på matten så jag bestämde mig för att ljuga lite;) haha! Så här blev resultatet:

True liars! hehe!


Nu ska jag ta och sova, känner mig sjukt trött! Ska upp tidigt imorgon och åka till jobbet men skriver kaaanske efter det!

Pusspuss och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0