LEEEEDIG!

Sitter hemma nu eftersom jag inte har några lektioner idag! Och imorgon är det resursdag så jag får vila ut nu! skööööönt!
Sitter och lyssnar på One Step At A Time - Jordin Sparks nu och den är så fin!
Ska plugga matte idag och ta det lugnt, tänkte göra mannagrynsgröt nu för det är så sjukt gott! Ingen som håller med mig?...

På fredag är det genrep eftersom showen är på lördag! För er som inte vet så jobbar jag som danslärare en gång i veckan och barnen i min grupp är mellan 12 och 14 så de ska uppträda på lördag:) Kommer bli kul att se!
Satf ville även dra ut på fredag kväll men vi får se hur det blir med det;)

Lördag förmiddag går åt showen och sedan ska vi nog göra nåt kul, hoppas det iaf! Jag hatar att inte göra nåt på helger...
Vi får se hur det blir;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

mannagrynsgröt är GOTT!!:D

ville bara säga dt. puss

2009-05-07 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0