Idag hände inte mycket...

Idag har inte alls varit spännande... Åkte till skolan trots att det var en resursdag eftersom vi skulle jobba med planeringen inför projektarbetet nästa år. Satt  i skolan med gruppen minus Carro som är sjuk. Kom väldigt långt och det var bra att jag åkte dit för annars hade jag missat allt det!

Efter det träffade jag saft i centrum som va med rickard. Vi gjorde inte mycket och sen åkte jag hem. hahah riktigt konstig dag faktiskt och jag är sjukt trött... vet inte varför!

Imorgon blir det utgång med några från klassen samt krök hos max, låter ju nice! Måste till skolan på morgonen och ha möte med elevrådet men sen är jag friiii! lång helg är så underbart!

Läste precis en rolig grej... AQUA GÖR COMEBACK!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA ska bli kul att se!

Pusspuss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0