Grönan!

Jaha då har man spenderat en hel dag på grönan! Saft, Rickard, Micke, Sebbe, Ty, Robin och jag drog till grönan runt 3 tiden och va där till 23.00!!! Det va typ den bästa dagen på läääänge! Vi åkte allt och hade skitkul och jag skämde ut mig totalt som vanligt haha! Skulle åka insane och vi va 7 personer så jag sa att jag kunde pka själv. Just då kommer killen och säger att det finns en plats kvar så jag sa att jag kunde åka. Jag går fram dit och ska sätta mig men då kommer jag inte upp! Försökte hoppa upp på sitsen men jag kom verkligen inte upp! Har ju jävligt korta ben men ändå! hahaha! Så jag sa att killen skulle hjälpa mig och då gick han bara iväg... jag trodde att jag skulle få vänta men just då kommer han tillbaka men en plastlåda som han ställer ner framför mig som jag ska ställa mig på för att komma upp! hahahahaha!
Alla stod och asgarvade åt mig och speciellt de jag va me;) lite underhållning fick de:P

Vi åkte verkligen allt och det va mörkt och jävligt kallt när vi gick därifårn så det blev en heldag på grönan!
Lite bilder från dagen:




Sebbe och Micke (som man typ inte ser) kör en Huddinge! haha


Min ice-slush! goooott!


På väg hem, heeeelt döda! hahaha

Det va en toppen dag!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0