Friluftsdag!

Idag började min dag med en puss på kinden;) haha
Jag vaknade och gjorde iordning mig för att åka till långholmen. Vi hade orientering idag och det gick faktiskt bra! Hittade alla kontroller (19 st) på 1 tim och 19 min:) Efter det va jag helt död eftersom det va sjukt varmt ute och vi hade gått runt i en timmer och letat efter de där jävla kontrollerna! Två dagar sedan va det inte alls varmt men nu är det nästan för varmt ibland för man har typ inte fattat att det är varmt så jackan följer ändå med på morgonen haha!

Efter orienteringen så mötte jag sandra inne i stan och vi satte oss på kungsan och drack vin och pratade om allt möjligt! Det va jättemysigt!
Tider har gått så fort! Sandra och Olivia åker på måndag och kommer vara borta hela sommaren... kommer saknar dem så mycket men nu kommer det bästa... bokade precis min biljett så jag åker ner till de med Natta och Lollo (kanske Filippa) den 11/6!!!!!!!!!!!! Åker hem den 17:e. Det kommer bli så grymt kul! För er som inte vet så blir jag grå så fort jag har varit ute i solen i 5 min så man känner typ inte igen mig haha!
Sedan den 20/6 är det Tyskland som gäller! :D Underbart!

Nu ska jag vila lite, dvs. lägga mig på sängen och sova haha!
Hoppas ni har haft en toppendag för det har jag!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

wohoooooooo det var grymt!!!!!

2009-05-26 @ 18:16:57
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Anonym

bambiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2009-05-27 @ 00:48:51
Postat av: Tina

hahaha jippi its back!

2009-05-27 @ 09:02:11
Postat av: Elina♥

hej! fin blogg:)

klicka gärna in på min blogg och säg vilken klänning du tycker jag ska köpa:)

Har en jävla beslutsångest

ha en bra dag!:D♥

2009-05-27 @ 15:28:36
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Elina♥

sv; ååh tack så mycket ! det värmer verkligen♥

2009-05-27 @ 16:20:46
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha m var verkligen kul ;) låter nice! längtar du till sommaren då? =)

2009-05-28 @ 08:53:31
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0