En söndag samt lite om mösspåtagningen i torsdags!

Sitter just nu i rickards rum och tar det lugnt, har varit inne i stan med saft och klippt mig!!! Först ville jag bara börja gråta när jag såg det för killen som klippte mig va riktigt skum! Han va ensam i salongen så han sprang fram och tillbaka mellan mig och kunderna som kom in heeela tiden! Det va sjukt jobbigt för det kändes som att han inte koncentrerade sig på att klippa mig utan bara på att hålla koll så att ingen snodde nåt och en gång sprang han t.o.m ut efter en kund för att han var säker på att killen hade tagit nåt...
Bild på nya frisyren får ni sen!

I torsdags så var det mösspåtagning i skolan och vi satt i klassrummet och skrev matteprov när alla treor stod ute och skrek för fullt! lite bilder:


Essi och Eric... söta!


Jelena och Sonia! riktigt söta med sina mössor!!!



Glömde helt bort att det är den 4:e maj imorgon vilket också innebär att NVCO06 har sin skiva imorgon! Ska bli kul men jag kommer vara helt död på tisdag haha!

En rolig bild på saft med riktigt sexiga byxor hihihi!

Nej, han använder inte dem... thank god!



Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0