En ny vecka!

Sitter just nu hos saft och känner mig mätt som fan! Vi har ätit tårta eftersom hans mamma fyller år idag, ett stort grattis till henne!

Idag hade jag en lektion (biologi) och där fick vi bara veta vad vi ska skriva arbetet om och sedan hade han betygsnack med några från klassen och en nyhet... den spårlöst försvunna Wiktor återvände idag! Hurra säger vi då;) haha ni förstår nog inte men orkar inte gå in på det nu!

För er som inte vet så drar jag till Tyskland den 20/6-09! Ska bli så sjukt kul för saft ska med mig haha!
Mina föräldrar bor i en liten stad nära Frankfurt så det kommer vara stört varmt också, det va runt 43 grader förra sommaren...

Den här veckan kommer vara riktigt härlig! Har ingen skola imorgon så jag går bara i skolan på onsdag eftersom det är kristihimmelfärd på torsdag och just därför ledigt på fredag också! UNDERBART! Ska hitta på nåt kul i veckan, några idéer?

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0