En film som jag verkligen vill se!!!



På en skola så har de bett elever skriva ner vad de tror kommer hända i framtiden och sedan 50 år senare (nu) tar de fram dessa papper och då ser de att en flicka bara skrev en massa siffror. Det visar sig att det är datum då olyckor som t.ex. en flygplanskrasch hände och sedan antalet döda... När Nicolas Cage sedan undersöker mer så kommer han fram till att några av datumen är snart och att han måste göra något för att rädda de som kan dö men problemet är att ingen tror på honom....

Tycker att filmen verkar sjukt bra! Nu är inte min sammanfattning den bästa men gå in på www.sf.se och läs om filmen samt kolla på trailern!

Pusspuss och nu ska jag verkligen gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ellerhur ;D allt bra med dig då sötis`?

2009-05-20 @ 07:47:54
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Liuza

Oh vilken cool film, jag vill också see!

puss

2009-05-23 @ 15:33:27
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0