Boksamtal... dont think so!

Idag har man då boksamtal om en bok som... ja... inte är utläst! haha! Så nu ska jag iväg till banken för att ta ut pengar, måste ju TYVÄRR betala hyra...:(

Ikväll är sista skivan som jag ska gå på förutom slutskivan. Ska bli kul för det kommer lite blandat folk.
En person sa till mig att jag borde skriva om lite mer serösa saker, lite djupare ämnen... ska försöka göra det men man hinner ju inte! Jag kommer aldrig på saker att skriva om när jag väl sitter vid datorn men på dagarna när jag är ute med kompisar skulle jag kunna skriva om tusen saker haha! Jag ska försöka ändra på det;)

Nu ska jag kila iväg! Brukar ju vara stört lång kö på banken så jag kommer nog vara där ett tag!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0