Ändrade planer!

Det blir ingen skiva ikväll eftersom jag och Olivia helt enkelt inte orkar! Jag har precis vänt tillbaka på dygnet haha så jag vill ha kvar det som det är nu! ;) Dessutom så känns det inte så lockande att sitta på den där jäkla nattbussen hem sen...
Satt och tittade lite på tv-shop imorse och det är så sjukt hur bra de är på att göra reklam... jag va helt såld efter bara 3 min! Hade jag haft pengar hade jag säkert beställt  "In an Instant" (Hudvårdserien som Heidi Klum har gjort) men man vet ju att det inte fungerar... ändå vill man testa! Hela paketet hade kostat mig 600 kr och det är 600 kr mer än vad jag har just nu så det sket sig haha! Sen vet jag också att det inte alls är svårt att övertala mig;) Hatar telefonförsäljare för de släpper inte en förens man har köpt nåt eller lyckats byta från kontantkort till abonnemang! usch usch usch!

Nu sitter jag och pluggar matte... det är inte heller det bästa men man måste ju! Kan ju ta och göra det nu när jag har tid;)
Kom hem från banken och hittade en liten överraskning... Familjen jag bor hos har varit inne i mitt rum... IGEN! Är så förbannad nu att jag inte vet vad jag ska göra för nu fattas en av mina linnen! dottern har samma storlek som mig så hon måste ta tagit det men jag förstår verkligen inte hur de tänker! Med tanke på hyran jag betalar så ska de inte ens öppna dörren!!! Vill verkligen härifrån nu men det är såååå svårt att hitta nånstans att bo! :(
Nån som har en lägenhet till mig?! Pleeeeeeease!

Ska avreagera mig lite nu, har redan försökt genom att ringa Sandra och Olivia men nu kommer ilskan tillbaka!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du är skön bruden!

love you

2009-05-11 @ 23:59:34
URL: http://fuckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0