Fre(e)dag!

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik, har städat lite i elevrådsrummet så nu är det fiiint! Jag hade bara mentorstid och engelska imorse så jag har inte gjort ett piss idag!!! Min sista lektion börjar kl. 14.30... Nu sitter Erik och håller mig sällskap, snällt! :D
Caroo sitter hos frisörerna just nu och klipper sig... jag är lite nervös för det är en tvåa som klipper henne och jag vet ju inte om han är duktig.... det ser vi snart! haha!


Ikväll blir det kul med mys och kanske lite dricka;) Får se hur det blir!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carsi

tjoho!!:D håret var jättefint^^ han frisören var astrevlig snackade hela tiden=) du får se imorn, för kom ihåg att du ska va med mig då för jag är helt ensam annars:(<33

2009-03-14 @ 00:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0