Underbar morgon!

Vaknade imorse och såg att benji sprang runt och gjorde en massa grejjer och klockan va bara 9! Sen efter ett tag gick han så då gick jag upp. Sandra och Filippa låg fortfarande och sov så jag bestämde att jag skulle lägga mig hos Sandra i sovrummet eftersom jag hade sovit på en konstig "madrass" haha! Sandras idé;) När jag gick in till sandra så låg hon vaken så vi satt och pratade. Jag hade smsat med J på kvällen så jag uppdaterade henne om det haha, väldigt roliga sms om man säger så!
Innan jag la mig på natten så fick jag en citadon av sandra... det är en värktablett i brusform som man somnar av så efter ett tag blev jag hur trött som helst och däckade haha!
Runt 10 tiden fick vi veta varför benji hade sprungit runt så mycket på morgonen: Han hade fixat stor frukost till oss! Det fanns nybakat bröd, munkar, wienerbröd, kalkon, kesella, gröt och mycket mer! Va helt underbart!

Nu har filippa åkt hem. Jag och sandra sitter och tittar på tv men vi kanske ska ut på promenad snart eftersom det är så fint väder!

Lite bilder från de senaste dagarna:

Vi sitter och väntar på biologiprovet som vi äntligen fick tillbaka efter flera veckor!


Carro är glad, vi fick äpplen i skolan! haha!


Olivia va hos frisören och klippte sig:) det vlev superfint!


Jag pluggar matte på biblioteket!


Mattepluggande på biblioteket dagen innan provet med frukost!


HATAR DET HÄR KURSEN! BLÄÄÄ!


Nu ska jag vara social med sandra, får se vad vi hittar på! men vi hörs!
förresten, jag drar till tyskland imorgon och sen till London på måndag så det blir bloggande därifrån då!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

citodon är ingen sömntablett haha! det är en stark värktablett :)

2009-02-21 @ 20:48:52
Postat av: Bambi

tack tack! ändrade det nu;)

2009-02-22 @ 00:18:06
Postat av: carro barro

Wii me like äpplen:'D Hoppas allt är bäst me dig! jag drar idag kl 16, tåg 58 timmar kul... menmen jag kan ju ägna mig åt favoritsyssla nr 1: matte!!! suck åh hata att man måste plugga på lovet, vad är dt för lov liksom?? snarare 7 dars studiedagar:( aja dt löser sig nog:) saknar dig<333 (se till å bli frisk nu!;)

2009-02-23 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0