Packa nu eller senare?

Sitter framför datorn igen men denna gång är jag hemma;) Är lite nere för att jag har gjort en person ledsen... Hatar att vara den personen... Vill verkligen inte göra det men jag vet verkligen inte vad jag ska göra...! :( Dont ask...

Ska iaf börja packa snart men jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova i typ 24 timmar!

Känns helt sjukt att jag åker imorgon, dagen är äntligen här och jag är sjuk! Det suger verkligen... Nu gör det ont i öronen varje gång jag sväljer men jag ska till min gamla läkare i tyskland och kolla upp vad det är... !

Jag ska ta flygbussen som går kl.11 från t-centralen imorgon så det är inte så tidigt men ändå. Det kommer bli en låååång resa känner jag på mig. Ibland kan det vara skönt att resa själv men den här gången kommer det nog inte vara det eftersom jag är sjuk också... Blä!!!

Det här är Sandra som försöker att hålla allt rent. Hon skulle bara diska lite och så slutade det med att hon gick runt så här i hela köket! Så typiskt henne men thats why you love her;)


Haha ska packa nu! Skriver sen igen!

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha du är såå söt hjärtat.

love you too

2009-02-21 @ 22:03:20
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Cam

Haha vad roligt :D

Jaa den ser ju helt gudomlig ut!! :) puss <3

2009-02-22 @ 12:24:22
URL: http://aiminghigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0