Nu uppdaterar jag igen...

Nu sitter jag och tittar på How I Met Your Mother med Sandra, Benji och Filippa! Idag har det varit en lååång dag. Jag vaknade imorse och mådde dåligt som fan! vet inte riktigt vad som va fel så jag hoppade i duschen vilket kanske inte var en så bra idé... Mådde ännu värre efter! Jag har ju bestämt att jag ska vara duktig nu så jag tvingade mig själv till skolan...
I skolan delade vi ut semlor idag eftersom det är fettisdagen på tisdag men även sportlov! Det slutade med att jag åt 6 semlor!!! Haha ingen kunde äta fler...! Jag satt med elevrådet i typ 2 timmar och delade ut dem och det slutade med att vi hade delat ut 840 st... jävligt bra gjort! Men det jag inte förstår är hur folk kan vara så laaata när de är gratis!!! Haha! Men det va ju bara bra för mig, more for me! ;)

Innan det hade jag bara engelska där vi diskuterade en film som vi hade sett, Grave of the Fireflies! Det va lite konstig men även sorglig...

Min sista lektion som började kl.14.30 va skoltidning. Vi jobbar med ett program som heter InDesign där och det kan vara rätt komplicerat om man inte förstår! haha men det löste sig till slut... fick lite hjälp av Camilla:)

Nu sitter vi fortfarande på soffan och tittar, Sandra satte precis på ett till avsnitt! Its gonna be a long night;) See ya tomorrow!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0