Good day.

Idag vaknade jag en aning bakis eftersom jag drack väääldigt mycket tequila igår! Det va roligt och det ska definitivt göras om;)
Vaknade upp hos S imorse med huvudvärk. Vi åt frukost och sen lite senare tacos (jag åt bara grönsaker med salsasås och vitlökssås som skulle vara guacomole utan avokado haha dont ask!). Det va väldigt mysigt och en perfekt bakismorgon. Vi spelade lite kort på morgonen och jag vann faktiskt! Jag som alltid har otur... S är visst inte lika bra som man tror hahaha! Försöker retas lite nu:)

Runt 3 tiden åkte jag till huddinge centrum för att möta carro som skulle köpa hårfärg som jag sedan skulle hjälpa henne med. Det är andra gången jag färgar hennes hår nu. Vi kom fram till att jag är hennes personliga frisör som också sminkar henne innan fester haha! Känns bra att veta! Jag var dock tvungen att gå innan hon kunde tvätta håret så jag har ingen aning om hur det blev... hoppas verkligen att det blev bra!


Jag hade lite roligt med hennes hår haha!


Nu är jag hos Sandra och vi ska göra en kladdkaka, ska gå till affären nu och köpa ägg. Jag som trodde att min nyttiga-vecka börkade idag men neej! det börjar imorgon enligt sandra och det är hon som bestämmer så "I wont argue" ;)

Uppdaterar lite senare igen!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du säger att tequila är vider och att du aldrig ska dricka det igen, köper en flaska av mig som du och dina kompisar ska dricka och dricker upp den själv ;) det är fan nice ^^



Inte för att förolämpa er kladdkaka men min är mkt godare, ego? japp :D

2009-02-15 @ 20:59:10
Postat av: Bambi

Hahaha ja med det är så det ska vara;) och jaaa du är sjukt ego! Kladdkakan va hur god som helst!!!

2009-02-15 @ 22:49:40
Postat av: Saft.

Haha! "(jag åt bara grönsaker med salsasås och vitlökssås som skulle vara guacomole utan avokado haha dont ask!)." precis så vi kör i HUDDINGE! Haaha



Puss Puss!

2009-02-15 @ 23:24:03
Postat av: Bambi

Hahaha exakt!!! Men gott va det;)

2009-02-15 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0