En av tre saker... done!

Nu har jag ätit en av sakerna som jag hade med på min lista och det är... ätit en semla!!! Gick till ett bageri och sa:
"Jag vill ha en semla."
Tjejen i kassan:" Okej, en eller två?"
Jag: " En. Är det mandelmassa i alla?"
Hon: " Ja det är det..."
Jag: " Men åh! Det vill jag inte ha!"
Hon: " Vill du ha vaniljkräm istället?"
Jag: "JA!!!"

Jag fick en stooor semla med vaniljkräm och mycket grädde, specially-made for me;) hahaha! Jag ger inte upp om jag inte får det jag vill! 


Här är min semla och jag håller i den så ni ser att det va gigantisk!


Min laaata kompis som absolut inte ville smaka på min goooda semla! haha 


Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: joey

heeej tina! va braaa att du har en blooooogg ;) hoppas du blir lika flitig som sandra! pussss josefin

2009-02-14 @ 13:17:12
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0