Det blev ingen friluftsdag för mig.

Jag hade ju planerat att jag skulle gå till skolan idag eftersom vi hade friluftsdag men neeej! Jag låg vaken hela natten med otroligt ont i öronen, har inte sovit alls... Det finns nog inget värre än att ha ont i öronen. Det kändes som att mitt huvud skulle explodera, så jäkla ont gjorde det! Nu har det gått över men varje gång jag sväljer så gör det ont i halsen och öronen... Det går nog över snart! :)

Nu sitter jag hemma (once again) och tittar på de nya 90210 (beverly hills) avsnitten! Har väntat länge på dessa avsnitt och nu är de hääär!:)

Ska fortsätta titta nu men jag skriver lite senare igen, måste skriva klart min artikel idag också! Jag skriver nämligen i skoltidningen!

jaja... see ya later!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Saft.

Tycker så synd om dig..

Du borde gå till en doktor så det inte blir värre ^^

Puss

2009-02-12 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0