X-MAS!

Nu är dagen här... det är julafton och jag sitter och lyssnar på Pitbull istället för julmusik haha! Ska strax hoppa in i duschen och sen ska vi till safts mamma. Har faktiskt inte sovit så mycket (som vanligt med mig natten innan julafton!)... vaknade kl. 05.29 och kollade mobilen och sen efter det kunde jag inte somna om... låg och tänkte mycket (!) och sen blev jag hungrig så då var det bara att gå upp. Gick upp och tog några kakor men så fort jag hade ställt mig upp så kände jag hur tunga mina ögonlock kändes så jag la mig igen och sov ett tag till:)

Nej, nu måste jag duscha!!! Förresten så fick jag parfymen jag önskade mig! :):):)


I got the message. Hard to let go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0