Wake up in the mornin feelin like P. diddy.

This is my addiction for now. Lyssna på den!
Det är samma tjej som sjöng "Right Round" med Flo Rida. Hon var dock inte med i videon men jag lovar att jag inte ljuger;) Hon har nu släppt en egen singel och kommer även släppa ett helt album som kommer heta "Animal" nästa år. Tycker om hennes stil och hennes låtar ska enligt henne vara roliga och få folk att le och röra på sig;) Det funkar kan jag säga er!!! Några av låtarna som kommer finnas med på skivan heter:
  • "Tik Tok"
  • "Stephen"
  • "Backstabber"
  • "Blah Blah Blah"
  • "Dinosaur"
  • "Party At a Rich Dude's House"

 

Nu ska jag sova!!!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Liuza

asså verkligen alla snackar och länkar till den låten.. but still, jag har jag har inte hört den.. måste get my lazy ass of here och klicka på play!



sv: jahaaa hahahah, men lyssna på min kryptonite ocksååå den är awesome <3

2009-12-03 @ 23:20:10
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: carsi

ja denna har jag hört, kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker den är bra eller inte:S 3/5 toasters! <3

2009-12-04 @ 09:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0