The lovely bones.

Sitter hemma nu och är helt klarvaken så tänkte att jag kunde tipsa om en film som jag verkligen längtar efter att få se!!!

Vi fick läsa boken i skolan förra året. Den heter "The lovely bones" (skriven av Alice Seebold) och igår gick jag in på imdb.com för att kolla runt och vad ser jag då? jo, att de har gjort en film av just den boken!!!
Boken handlar om en liten flicka som blir mördad och sen tittar ner på sin familj från himmlen men familjen är inte allt hon ser, hon ser även sin mördare.

I huvudrollerna ser vi Mark Wahlberg, Rachel Weisz och Saoirse Ronan som spelar Susie Salmon.

Boken va hur bra som helst och jag tror starkt på att filmen också är bra:)

Vad tror ni?

 


Kommentarer
Postat av: carro

åh verkar riktgt bra, något jag skulle vilja se på bio:) lagom läskig för mig liksom haha;D när har den premiär?? <3<3

2009-12-04 @ 09:00:11
Postat av: DIAMANT

jaa mysigt! okej..!=)

å, filmen verkar ha en riktigt bra story=)!

2009-12-04 @ 14:13:15
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0