If I Had One Wish...

... I would wish for you.

Vaaaaaken! Men jag är inte så pigg och verkligen inte sugen på att åka in till stan, trängas och slåss för att få köpa något nu när det är mellandagsrea... no no no, that's not me!
Så vad ska man hitta på idag då? fick ett sms att Carro imorse men nu svarar hon inte... bajskorv! haha:) Sms... ja... får en att tänka;) okej nu förstår ni inget men skitsamma.
Nu ska jag nog försöka äta lite frukost och väcka saft för jag vill inte sitta och äta själv;) evil? THAT is me!




Too hard. Want to go back.



Kommentarer
Postat av: sandra

KOM OCH TRÄFFA MIG!!!!

och juste du skulle ringa jag har inte fått några samtal haha.

ne men seriöst.

imorn fyller kris år. middag ute på stan?

puss

2009-12-26 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0