i found my thing!!!

Nu har jag äntligen kommit hem från den efterlängtade saco-mässan och jag kan säga er att den va bäst!!! Jag va lite skeptisk innan och när jag kom dit blev jag inte mycket klokare. Det va sååå många saker man ville se och många seminarier man vill gå på men prioritering fick det bli;) Gick på 3 semiarier och de två första gjorde mig inte gladare men den sista... that did it for me haha;) Jag har äntligen hittat min dröm, utbildningen som är gjord för MIG!

IBS (International Business School): Tourism/Hotel/Event Management! De erbjuder utbildningar i USA, Kanada, Australien, Nya Zeeland, Italien, Schweiz och Thailand! Jag är mest intresserad av Schweiz eftersom jag har hört så mycket om utbildningen där och den låter hur bra som helst, sen är det ju bara ett litet plus i kanten att Schweiz ligger precis bredvid Tyskland där mina föräldrar bor! Jag har inte kunnat sluta le ända sen jag hörde vad de hade att säga om den så jag tror att jag har bestämt mig nu!!! Det känns som att en stor sten som har suttit på mitt huvud hela tiden plötsligt har ramlat ner... helt underart! Jag kommer plugga i Schweiz då och sen när jag har praktik kommer jag förmodligen åka till Stockholm och jobba här.
Ja, det ärklart att det kommer bli jobbigt att ha saft i ett annat land men jag kan inte tänka så just nu och speciellt inte när den här utbildningen känns så rätt! Om det är meant to be så kommer vi klara det och jag tycker att jag ska få vara självisk när det gäller min framtid...

Kom hem med en massa kataloger och gratis grejjer som man fick, så här ser det ut efter att ha varit på saco-mässan:

 

Nej, nu ska jag dricka lite te och sen plugga matte!

 


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

tacktack! allt bra? :)

2009-12-04 @ 16:40:22
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg :)

2009-12-04 @ 17:32:48
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Liuza

ååhh va nice att du hittat din thing :D jag pendlar fortfarande mellan ekonomi och psykologi.. de va awesome runnin into youuu idag söt! <3

2009-12-04 @ 20:22:10
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: ullis

tinis, synd me provet men liksom äääh no big deal i det stora hela! och visst var det bra på mässan! hiho :) å maaassaaa godis fanns det, lite tjock blev man..

2009-12-04 @ 22:03:48
URL: http://hejullis.blogg.se/
Postat av: ullbull

svarsvarsvar: haha ja men då är det ju liksom bara att köööööra, orka bry sig om biologi när engelska är the main thing så att säga! :)

2009-12-05 @ 11:47:01
URL: http://hejullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0