Do The Day And Let The Day To You.

... en av favorit meningarna ur boken jag läser nu!

Jaha då har man haft nationella provet i matte D, känns underbart att det är över så nu kan jag bara börja plugga inför nästa prov;) haha men nästa prov är mycket roligare! Har även tid med lite party på fredag! Kommer bli kul! Först kommer lite annat som min tandläkartid imorgon, suck! har verkligen inte längtat... jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkare men vem gör det egentligen? haha. Det jobbiga är att det är rätt svårt att få tid hos de och jag kan inte tacka nej till någon tid eftersom jag måste passa på att gå innan nyår! Jag fyller ju 20 i februari vilket även betyder att tandläkarbesök kommer kosta mig skjortan! Lika bra att få allt gjort nu. Blir även fika med Sandra på torsdag!

Åh nu började jag tänka på min födelsedag... 20?! Har det redan gått 20 år?! haha känner mig inte gammal och jag kan inte förstå att jag inte kommer vara en tonåring då! Det är bara 8 veckor kvar! Ska man passa på att vara lite extra barnslig den sista tiden som är kvar nu? hihi. Det är dock en sak som jag inte kommer ge upp, kommer nog aldrig sluta vara barnslig, inte helt iaf! Det är ju det som gör dagen rolig. Att bara börja skratta åt absolut inget... jag har clownfobi men har ändå en tanke gemensamt med clowner: Skadeglädje äger! haha! Jag är den som skrattar åt andra när de skämmer ut sig, säger eller gör nåt pinsamt eller ara hamnar i en pinsam situation... skrattar även åt mig själv när jag gör nåt;) haha! Man ska kunna skratta åt sig själv också;)

Ne, nu ska jag sluta fjanta mig! haha NOT! ska läsa min bok nu som faktiskt har blivit a sort of addiction! Kan inte lägga ifrån mig den så jag går hellre till skolan med blodsprängda ögon och påsar under ögonen än sova tidigt och strunta i att läsa boken nån kväll;)


Kommentarer
Postat av: ull

skadeglädje är den sanna glädjen! haha :D

2009-12-09 @ 23:49:03
URL: http://hejullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0