Can I Make It Go Away?

Sitter (inte så) klarvaken på sängen och försöker hålla ögonen öppna! Det är sjukt hur trött jag är! Min plan var att lägga mig rätt tidigt igår och vara helt utvilad men nej! man lägger sig tidigt med det slutar ändå med att man inte somnar innan 1! Ska strax iväg för att skriva the long dreaded test... nationella Matte D... men sen är det klart och då kommer det nog kännas bra, i hope! Vi hade resursdag igår och saco-mässan i fredags så om man tänker efter så har vi ju fått sova länge 4 dagar i rad nu... så jäkla dumt att provet ska vara så tidigt! Tänk om man somnar? haha!

Nej, nu ska jag försöka äta nåt innan jag ska iväg!
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-08 @ 07:54:26
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0