time flies when you're having fun...

Har inte gjort mycket idag men anda kanner jag mig sa seg!
Pappa kom och hamtade oss och sedan var vi ute och cyklade lite, det va sjukt kul eftersom pappa har kopt en ny cykel och det ar sa kul att se hur glad han blir nar han satter sig pa den! haha som ett litet barn;) underbart! Efter det blev det god middag! lax:) med pesto!

Nu ar det bara 5 (eller typ 4 nu....) dagar kvar tills jag aker hem... kanns helt sjukt... det skulle ju vara 6 veckor! har det redan gatt 6 veckor?! tror jag missade det... kan inte forsta att jag ska aka ifran mina foraldrar igen! kanns som att jag flyttar varje gang jag aker harifran... det suger! kommer sakna dem sa sjukt mycket! ibland vill man bara kunna vanda sig och krama sina foraldrar eller bara ringa och saga "jag ar hos er om en halvtimme, ar det okej?"... det kan inte jag...

Jag var 17 ar nar jag flyttade hemmifran, vilket betyder att jag har bott sjalv i ett annat land i 2 ar nu men det ar fortfarande lika svart att lamna dem varje gang! fan... kan inte halla tillbaka tararna nu...

Jag sager bara en sak: kan kannas jobbigt att bo hemma och behova lyssna pa allt foraldrar predikar om i timmar men ni kommer sakna det sen nar vi flyttar... i promise... jag gor det...

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0