Slutskivan!

Sitter som vanligt i elevrådsrummet och tar det lugnt då jag har håltimme! tyvärr har ingen annan håltimme i min klass eftersom de valde FYSIK B! usch!!!
Sitter och lyssnar på musik och vilar huvudet en stund... Idag är det en lång dag! slutar 17.00 om läraren bestämmer sig för att vara riktigt elak och säger att vi ska ha labb idag! hoppas att vi slipper det... det är ju trots allt första lektionen idag:)

Jag har tagit på mig ansvaret att fixa slutskivan i år. Dels för att jag inte litar på att nån annan kommer ta tag i det förens det är försent och dels för att jag vill vara med och bestämma lokal:)
Tidigare (de senaste 2 åren) har vi haft slutskivan på World Trade Center men det vill vi inte iår! folk har klagat och då tänkte vi att vi verkligen tar tag i det i tid och fixar något bättre! låter ju bra, eller?
Så nu sitter jag här och ringer runt till alla och frågar om de har tillräckligt stora lokaler. Vi behöver en enorm lokal då vi är tre skolor tillsammans: Sjödal, Östra och Huddinge! Det betyder att det blir MINST 1200 personer...
Har hittat några lokaler nu och ska träffa vår "party-planner" någon gång nästa veckan antar jag! Kommer bli toppen!!!

Nej nu kurrar min mage för fult så jag ska ta och gå till fysiken och kolla om nån vill gå tidigare för att äta med mig;) haha!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: caaaarrrooo

åh kan inte fatta att dt är vår tur nästa år!!:D du är bäst som orkar ta tag i en så stor uppgift!

<3<3

2009-08-27 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0