Första skoldagen!

Sitter i skolan nu och bloggar och som vanligt så sitter jag i elevrådsrummet vilket känns sjukt... sista året har börjat nu! Känner lite blandade känslor faktiskt. Jag vet inte om jag är glad att det är sista året eller om jag känner "Åh nej! orkar inte med det här året"... men det sista tror jag absolut inte att det är!
Vi började dagen med mentorstid då vi fick schema och busskort (jippi!) och sedan fick vi bara fylla i lite papper angående skolan och datorerna.
Sedan hade engelska! I år har vi en ny lärare och jag trodde att han skulle vara jättekonstig men han är hur snäll som helst och verkar jättebra! Han berättade om sin barndom och sen fick vi gå haha!

Jag började dagen helt perfekt faktiskt! Glömde mina nycklar till skåpet hemma, hade inga glasögon med mig och hungrig som fan! Så när vi sedan hade lunch började jag och carro kasta i oss mat och vi tog mycket mer än vanligt också! kändes bra att vara tillbaka hahaha! Det är så typiskt oss att vara hungriga och sedan äta för 3 personer var när vi väl får mat;)

Efter lunchen var det dags för matte D. Vi kom dit och satte oss och tänkte att han skulle börja lite lätt efter sommarlovet men nej! fick börja lösa uppgifter direkt och ALLA såg ut som frågetecken! måste verkligen gå igenom allt ikväll! 

Nu sitter jag och väntar på sista lektionen som är... kriminologi! ska bli riktigt roligt eftersom jag har läst psykologi! Ville ha psykologi B också men den kursen startade aldrig så tog kriminologi och filosofi... och ja, jag går faktiskt natur;) haha

Ha en bra dag!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

började du först idag? :)

2009-08-24 @ 20:22:39
URL: http://basicbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0