Fan fan fan!

Det som absolut inte får hända har hänt mig... okej så hemskt är det egentligen inte men fan!
Har glömt min mobil i bilen vi lånade av safts pappa igår och den är borta hela dagen idag... jag känner mig helt hjälplös, vad ska jag ta mig till?! och vi som va på visning av en lägenhet som vi verkligen vill ha igår... hon har mitt nr men om vi har tur så har hon safts också! fan fan fan!

Idag ska jag iaf ha en heldag med Erik (har bestämt tid och plats så att det inte blir krångel utan mobil haha).
Först blir det Heron och sedan kladdkaka hos honom vilket är min födelsedagspresent... och jag fyller år i februari;) hehe! Han som har varit i Spanien och Malta så han har varit borta riktigt länge men det har ju jag me haha!

Hörs senare!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Erik

japp det skaru :) sjukt länge sedan jag träffa dig! ska bli askul :)

2009-08-14 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0