Ett dygn med sandra!

Så mina fina läsare, im back!

Blev väckt av en väldigt pigg Olivia igår som ville träna och efter väldigt mycket snack så lyckades hon övertala mig till att följa med vilket jag absolut inte ångrar... även om min nacke inte mår så bra nu haha! Det beror på att jag är sämst på att göra sit-ups och spänner heeela nacken när jag ska upp! det gör så jäkla ont och dessutom så glömmer jag andas när jag tränar haha! hade knappt märkt det innan Olivia sa: "andas! du får absolut inte glömma att andas!"... oops!

Sedan har jag hängt med Sandra hela dagen och sitter faktiskt hos henne nu! Vi skrattade så sjukt mycket igår men kan inte berätta åt vad för ni kommer inte förstå haha, vi är galna!

Nu ska jag iväg med sandra för att jobba, i need the cash!
men ha det bäst och en uppdatering kommer senare!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0