En riktig chilldag!

Vaknade upp idag på strålande humör! Helt sjukt med tanke på kvällen igår...
Sandra, Olivia och jag drog ut på middag! Vi åt på en jättemysig restaurang som heter Svejk på söder:)
Det blev två glas öl (d.v.s. 0,5 l ggr 2) och en shot var som vi blev bjudna på och efter det va allt perfekt! haha vi flummade runt och pratade om allt annat och som vanligt hade vi tusen saker att prata om! Sedan drog jag och olivia till huddinge medan sandra åkte hem till sig. Vi stod och pratade när en kille går mot mig på perrongen som liknar nån men jag och min dåliga syn ser ju inte vem det är så jag kollar bara ner... sen ser jag att det är sebbe! (han var också med på kräftskivan och när vi va och badade dagen efter). Vi pratade med honom hela resan hem och det var hur roligt som helst! jag och sebbe gick av i huddinge medan olivia åkte hem till sig och sedan satt han och väntade med mig på min buss... tack o lov! haha

Nu sitter jag hemma hos min älskling, Sandra! Vi tittar på sex and the city och chillar... till lunch blev det indiskt som vi lagade och morotspuré, gott gott gott!!!

Ikväll ska vi på en visning (jag och saft) men den här lägenheten hoppas jag inte på eftersom den bara hyrs ut i 6 månader... behöver en lägenhet i ett år... Kan nån hjälpa mig? Anyone?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

bajs bajs bajs :)

2009-08-12 @ 21:31:50
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0