Baby, i'm home!

Nu har jag äntligen kommit hem...

gud vad konstigt det känns med alla bokstäver igen hahaha fingrarna dras till a:et när jag ska skriva ä och å !

Resan gick underbart bra. Vi trodde att vi skulle ha sjukt mycket i övervikt eftersom väskorna var hur tunga som helst men båda check-in väskorna vägde 13 (en vägde 13,5) och handbagaget vägde bara 9 !

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börjar mitt fram-och-tillbaka springande igen (tänker på att jag typ aldrig är på samma ställe i mer än några timmar)!
Ska till Sandra som jag inte träffat på hur länge som helst!
Vi hörs sen!

Pusspuss och glöm inte att njuta av det underbara vädret!!! love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0