Lite roliga grejjer från skolan!

Idag va det en riktig chilldag! Vi hade biologi imorse men ingen gjorde nåt på lektionen, vi satt bara och snackade skit! Haha jag satt med Emil, Dansken, Richie, Dionne, Challe och Ullis och vi började prata om att Sjödalsbloggen är uppe igen och att det finns tusen grejjer skulle kunna skrivas om vår klass där vilket verkligen är sant! Vi har ju alla våra galna fester och mycket annat! Emil ville skicka en lista med saker till dem men jag hoppas verkligen att han inte gör det;)

Sedan va det lunch och då försökte jag hitta Erik i matsalen eftersom han skulle äta samtidigt. Jag tittar runt som en galning men ser inte honom och då får jag ett sms där det står: "Hej, klockan 9.30:)"... man brukar ju säga att det står nån snygg kille/ tjej kl.3, 4, 5 osv. men vem fan säger 9.30?! hahahaha jag fattade ingenting men hittade honom tillslut! Han menade att det inte riktigt va kl. 9 utan mer mellan 9 och 10... nu ska jag också börja säga det! :P

Efter lunch hade vi engelska och även där så satte vi oss bara i biblan och snackade skit efter att vi hade läst texten som vi skulle läsa...

Matte va sista lektionen och det va precis lika förvirrande som vanligt, hänger verkligen inte medjust nu vilket inte är bra då vi har prov nästa vecka!!! :( jaja jag klarar det på något sätt!

Lite nya och gamla bilder från skolan:


Innebandy på idrotten, Bobby som målis i första bilden:)


Richie på en vanlig mattelektion och Dansken som har på sig carros örhängen...


Matte och Carro som gör en vanlig "carro-pose" hahaha

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ^^

haha mitt sätt är bättre :D lr inte men ändå ^^

bra att du tar efter mig iaf ^^

2009-04-22 @ 18:59:24
Postat av: Tina

klart jag tar efter dig;) haha

2009-04-22 @ 19:36:29
Postat av: Anonym

Länk till Sjödalsbloggen tack!

2009-04-22 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0