God morgon!

Nu har jag äntligen lyckats ta mig upp ur sängen vilket va nästan heeelt omöjligt! Jag har världens skönaste täcke så man kommer inte upp haha! Kanske borde byta täcka snart;)

Idag har jag en ganska lång dag och efter ska jag nog träffa Saft och bara ta det lugnt.

Haha måste bara berätta lite kort att jag hade en väldigt konstig dröm häromdagen och när jag berättade om drömmen för carro så började hon asgarva när hela klassen kollade på film! Det där med att man drömmer om saker som man tänker på innan man går och lägger sig kan ju inte vara sant! Låg verkligen inte och tänkte på just det innan jag somnade... ;) 

På torsdag så ska hela klassen + en till klass från skolan till National Museet! Det ska bli skönt med lite schemabrytande saker, orkar inte med vanliga skoldagar längre!!! Vi ska träffas där kl. 13.35 så det blir lite extra sovmorgon för mig! jippi!!!

Filmen vi såg med klassen heter Lilja 4-ever och de flesta har väl sett den men jag hade inte det och jag tyckte att den va hemsk!!! Den va verkligen inte rolig att se... Visst att man måste se saker ibland för att förstå att allt inte kan slta lyckligt men verkligen INGENTING bra hände tjejen i filmen, ingenting!!! Vi går igenom realismen nu men jag förstår verkligen inte vad den här filmen va bra för... Tjejen i filmen va iaf grym! Riktigt duktig! Vet inte om jag vill säga att ni borde se den... jag vill absolut inte se den igen kan jag iaf säga!



Nu ska jag dra till skolan!
Have a great day!

Pusspuss
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket :)

2009-04-22 @ 10:20:46
URL: http://thrice.devote.se
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-04-22 @ 13:03:06
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0